Camp Nou to z pewnością jeden z najbardziej znanych stadionów świata. Właśnie hiszpański klub podjął decyzję o zmianie jego nazwy – wszystko przez nową umowę sponsorską ze Spotify.
Spotify i FC Barcelona podpisały czteroletnią umowę o współpracy – zacznie obowiązywać od lipca tego roku.
Za nieujawnioną jeszcze kwotę logo najbardziej popularnego serwisu muzycznego na świecie pojawi się na koszulkach zawodniczek i zawodników FC Barcelony. Ale to nie wszystko.
Zmieniona zostanie również oficjalna nazwa legendarnego stadionu hiszpańskiego zespołu – na Spotify Camp Nou.
Oczywiście cała to operacja to nic innego jak typowy marketing sportowy – marka Barcelony ma przyciągnąć do Spotify kolejne rzesze wielbicieli muzyki. Ale Spotify, poza pieniędzmi, obiecuje, że też coś wniesie do tego projektu. Serwis obiecuje, że stworzy „nową platformę dla artystów, żeby się mogli komunikować z globalną społecznością fanów Barcelony“.
Brzmi to mało pociągająco… Ale cóż, może faktycznie ktoś chce śpiewać tylko dla kibiców Barcelony.
Foto: Spotify/FC Barcelona.
Czytaj więcej: Sonos Roam SL – nowy bezprzewodowy głośnik. Fajny, ale drogi.
Czytaj więcej: Nowy iPhone SE 2022. Jakie ma wady i zalety?