OPPO razem z MTTC Polska wprowadziło nową unikatową usługę serwisową. Po popsuty sprzęt OPPO przyjedzie serwisant na skuterze. Po naprawie tak samo zawiezie nam go do domu.
Brzmi doskonale. Po popsuty sprzęt OPPO przyjeżdża serwisant, potem szybko go naprawia i możliwe, że nawet w tym samym dniu nam go oddaje. Tak w największym skrócie działa nowa usługa serwisowa OPPO City Service, którą świadczy MTTC Poland, jeden z największych autoryzowanych serwisów urządzeń mobilnych na polskim rynku we współpracy z OPPO.
Usługa wystartowała 28 września i adresowana jest do tych klientów chińskiej marki, którzy mają swój sprzęt jeszcze na gwarancji. Przez pierwszych kilka miesięcy ma być darmowa. Zgłoszenia naprawy klienci mogą dokonywać poprzez infolinię MTTC dla klientów OPPO.
Niestety ma też poważne ograniczenie. Dostępna jest tylko na terenie Warszawy – do 8 kilometrów od siedziby serwisu mieszczącego się przy ul. 1 Sierpnia 6A (patrz mapka poniżej).
– Chcemy wprowadzić naprawę urządzeń mobilnych na jeszcze wyższy poziom. Stąd pomysł włączenia do naszej oferty ekspresowej usługi City Service. Planujemy, by większość napraw zamykała się w zaledwie jeden dzień. Stąd w cały proces nie angażujemy pośredników, a na skutery wsiadają nasi pracownicy. Trzeba jednak zaznaczyć, że czas naprawy wraz z dostawą będzie uzależniony od kilku czynników, m.in. dostępności części czy warunków atmosferycznych – dodaje Piotr Wójcik, dyrektor generalny MTTC.
Foto: MTTC Poland/OPPO.