glovo dostawca

W Glovo listy ulubionych restauracji i rady dla znajomych

W aplikacji Glovo zaczyna być trochę jak na Facebooku. Dodamy znajomych i polecimy im naszą ulubioną knajpę.

Największy gracz na polskim rynku dostaw jedzenia na zamówienie stawia na budowę internetowej społeczności. W popularnej aplikacji możemy teraz po raz pierwszy dodawać znajomych oraz wymieniać się rekomendacjami cenionych przez nas lokali. To wszytko razem to największe zmiany w Glovo od 2016 roku.

Koniec z zapisywaniem nazw restauracji na przypadkowych karteczkach czy w notatkach w telefonie – twierdzi dostawca jedzenia. Nowa funkcja „Picks” w Glovo pozwala tworzyć i organizować listy ulubionych restauracji oraz dań. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto chce łatwo wracać do sprawdzonych miejsc lub planować wizyty w tych, które dopiero chce wypróbować.

Listy można tworzyć według własnych potrzeb – na przykład zestawienie najlepszych miejsc na lunch, kolację ze znajomymi czy ulubionych restauracji w różnych miastach. Swoje „Picks” można udostępniać innym, co ułatwia wspólne planowanie i dzielenie się kulinarnymi odkryciami.

– Wprowadzamy funkcje społecznościowe, które sprawią, że zamawianie jedzenia stanie się jeszcze bardziej intuicyjne i inspirujące – uważa Daniel Alonso, Chief Product Officer w Glovo.

Wprowadzenie wątków społecznościowych do aplikacji jest też korzystna dla samego Glovo. Pierwsze analizy pokazują, że użytkownicy, którzy dodali co najmniej trzech znajomych, częściej korzystają z aplikacji i chętniej wracają do polecanych restauracji. 

Społecznościowe funkcje Glovo są już dostępne w ponad 200 polskich miastach, w których dostępna jest aplikacja. Trzeba zaktualizować aplikację, by korzystać z nowych możliwości. Aby dodać znajomych, trzeba wejść w zakładkę „Profil”.

Foto: Glovo.

Podziel się artykułem

Portal Technologiczny

Wykorzystujemy ciasteczka do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Informacja o tym, w jaki sposób Google przetwarza dane, znajdują się tutaj.