Tworzenie remiksów i bilety na koncerty w planie Spotify Music Pro

Spotify chce w tym roku wprowadzić jeszcze jeden plan do swojej oferty. Pojawią się w nim trzy całkiem różne funkcje.

Bloomberg twierdzi, że najbardziej popularny na świecie serwis streamingowy z muzyką chce wprowadzić jeszcze jeden plan subskrypcyjny – Spotify Music Pro. I sądząc po tym, co ma się z nim znaleźć, będzie to próba upieczenia kilku pieczeni na jednym ogniu.  W planie znajdą się trzy duże funkcje. Każda adresowana do trochę kogo innego.

Audiofile, czyli wielbiciele dobrego sprzętu i wysokiej jakości nagrań, mają dostać w Spotify Music Pro wyższą jakość dźwięku. Może w końcu w bezstratnym formacie.

Wielbiciele muzyki na żywo będą mogli za pośrednictwem Spotify kupować bilety na koncerty ulubionych kapel. I to jeszcze z dodatkowymi opcjami, typu przedsprzedaż lub lepsze miejsca.

A z kolei Ci, którzy kochają klubową muzykę i remiksy, będą mogli je sami tworzyć z wykorzystaniem narzędzia wspieranego – a jakże – przez sztuczną inteligencję.

Spotify chce nowy plan uruchomić jeszcze w tym roku. Szwedzka firma prowadzi obecnie rozmowy z promotorami, sprzedawcami biletów i wytwórniami muzycznymi. Niezbędne, aby wprowadzić nową usługę na rynek.

Spotify Music Pro będzie ponoć oznaczał dopłatę wysokości około 6 dolarów miesięcznie do standardowego planu Premium Indyvidual. Przy czym oczywiście ta kwota będzie się trochę różnić w zależności od rynku. 

Foto: StockSnap from Pixabay.

Podziel się artykułem

Portal Technologiczny

Wykorzystujemy ciasteczka do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Informacja o tym, w jaki sposób Google przetwarza dane, znajdują się tutaj.