LG OLED

Harrods z witryną przyszłości. Przezroczysty wyświetlacz LG OLED pomiędzy klientem a przedmiotem na wystawie

Planujesz wycieczkę do Londynu? To warto się pospieszyć. Harrods uruchomił wyjątkową wystawę – z przezroczystymi wyświetlaczami OLED.

Pomysł jest naprawdę niegłupi. Aż się prosi, by przezroczyste panele OLED wykorzystywać przy budowie wystaw sklepów ulicznych. Podchodzisz do wielkiego okna, patrzysz na towar umieszczony na wystawie i zerkasz przy tym na informacje, które pojawiają Ci się tuż przed nosem, czyli na częściowo przezroczystym wyświetlaczu OLED.

Takie rozwiązanie testuje właśnie Harrods w Londynie, chyba najbardziej znany dom towarowy na świecie, oraz LG, jedyny producent dużych przezroczystych wyświetlaczy OLED.

https://portaltechnologiczny.pl/2019/01/07/lg-signature-oled-tv-r-pierwszy-na-swiecie-telewizor-ze-zwijanym-ekranem/

Wystawę Harrodsa w Londynie zbudowano z dwóch futurystycznych paneli o przekątnych 55 cali. Za nimi umieszczono jeden z topowych modeli telewizorów OLED LG. Na przezroczystym wyświetlaczu pojawiają się informacje o prezentowym produkcie i technologii OLED.

Ta oryginalna instalacja ma działać do 28 października. Ale jeżeli nie uda nam się do tego czasu dotrzeć do Londynu, by to zobaczyć – oczywiście między innymi – nie martwy się. Przezroczyste wyświetlacze OLED świetnie działają w roli dodatkowej szyby na wystawie i można być niemal pewnym, że za jakiś czas, jak tylko ich ceny spadną, zobaczymy je również na każdej większej ulicy handlowej w Polsce. Na razie Harrods z pomocą LG wykonał pierwszy krok.

Foto: LG Display.

Czytaj więcej: Duet Display, czyli jak ze swojego tabletu zrobić drugi ekran do komputera?
Czytaj więcej: Microsoft Surface Neo – tablet z dwoma ekranami składany jak książka.

Podziel się artykułem

Portal Technologiczny

Wykorzystujemy ciasteczka do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Informacja o tym, w jaki sposób Google przetwarza dane, znajdują się tutaj.