Chińska platforma e-commerce podkręca konkurencję w polskim necie, gwarantując nową usługą niskie ceny.
Nowa funkcja, jak tłumaczą twórcy jednej z największych platform e-commerce na świecie, umożliwia klientom, dokonującym zakupów w kanale Big Save na AliExpress, porównywanie cen na różnych platformach e-commerce i ubieganie się o zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdą lepszą ofertę w ciągu siedmiu dni.
Działa to tak. Najpierw musimy coś kupić w kanale Big Save na AliExpress. Potem mamy siedem dni na sprawdzenie, ile kosztuje zakupiony przez nas towar u konkurencji – to inne platformy e-commerce i duże sklepy internetowe w Polsce. Jeżeli znajdziemy ten sam produkt taniej na kwalifikującej się stronie, możemy złożyć wniosek o wypłatę różnicy. Składamy go w AliExpress i po pozytywnej weryfikacji naszego zgłoszenia, otrzymujemy zwrot różnicy w cenie. Nie gotówką, ale w postaci kuponu, którego potem możemy wykorzystać na przyszłe zakupy na AliExpress.
Gwarancja Najlepszej Ceny pojawia się niemal równocześnie wraz z „Wiosenną Wyprzedażą” AliExpress. W jej ramach klienci mogą skorzystać z rabatów sięgających nawet 60 proc. na szeroką gamę produktów, w tym elektronikę, modę i artykuły domowe. AliExpress twierdzi, że możliwość łączenia rabatów z Gwarancją Najlepszej Ceny pozwala klientom platformy zmaksymalizować oszczędności.
Wszytko to wpisuje się w agresywną politykę cenową prowadzoną na polskim rynku e-commerce przez AliExpress. Chińczycy robią wiele, by jak największa część polskich internautów zamiast Allegro, wybrało właśnie AliExpress.
Foto: AliExpress.