Po co w lodówce i w mikrofali LG wielkie ekrany? Dla reklam

LG Signature zestaw sprzętów

LG na zbliżających się targach CES 2025 w Las Vegas zaprezentuje nową ekskluzywną linię sprzętów AGD. Wśród nich jest lodówka z 36-calowym ekranem i kuchenka mikrofalowa z ekranem o przekątnej aż 27 cali.

LG twierdzi, że najnowsza seria LG SIGNATURE sprzętów kuchennych, prezentowana pod hasłem marki Live Beyond, obejmuje „wyjątkowe produkty, które łączą w sobie najnowocześniejszą technologię i wyrafinowany design, aby zapewnić większą użyteczność, bezproblemową łączność i niezrównane wrażenia z inteligentnego domu”.

Wśród nich znajdziemy dużą lodówkę z podwójnymi drzwiami i z panelem drzwiowym T-OLED oraz kuchenkę mikrofalową LG SIGNATURE Smart InstaView™ Over-the-Range współpracującą z piekarnikiem zintegrowanym z indukcyjną płytą grzewczą.

Lodówka LG SIGNATURE gra, sprawdza ważność produktów i proponuje przepisy

Na prawych drzwiach lodówki znajduje się naprawdę duży „telewizor”. Ekran T-OLED w układzie pionowym ma 36 cali przekątnej i dzięki niemu – oraz kamerom wewnątrz lodówki – można np. zobaczyć, co w niej jest bez otwierania drzwi.

Ale to tylko jedna z większej liczby funkcji wielkiego ekranu. Służy on też do sterowania pracą lodówki oraz „może także wyświetlać hipnotyzujące efekty wizualne przypominające hologram, łącząc rzeczywistość wirtualną z rzeczywistością w wysublimowanym połączeniu sztuki i zaawansowanej technologii”. Ufff….

To nadal nie wszystko. Lodówka może też odtwarzać dla nas muzykę – zapewnia, jak informuje LG, dostęp do specjalnie dobranej listy, która pozwala użytkownikom „cieszyć się płynnymi, nastrojowymi bitami, gdy tylko są w kuchni”.

LEAD Technologies Inc. V1.01

Poza tym system zarządzania żywnością ThinQ w lodówce i wbudowana kamera AI rozpoznają przechowywane produkty spożywcze i proponują przepisy na podstawie dostępnych składników i preferencji użytkownika Algorytmy sztucznej inteligencji śledzą też stany magazynowe i daty ważności. 

Kuchenka mikrofalowa LG SIGNATURE sprawdza co w piekarniku i jest jak telewizor

Niemniej zaawansowana jest kuchanka mikrofalowa LG SIGNATURE Over-the-Range. Jest połączona z piekarnikiem i to pozwala m.in. na „monitorowanie gotowania w czasie rzeczywistym i tworzenie filmów poklatkowych, rejestrujących drogę posiłków z piekarnika na stół.” Dodatkowo może wyświetlać informacje o pracy płyty indukcyjnej.

Tutaj też technologia sztucznej inteligencji – Gourmet AI – identyfikuje składniki i podpowiada optymalne przepisy.

LG twierdzi, że nowa kuchenka mikrofalowa LG SIGNATURE nie tylko doskonale radzi sobie z gotowaniem i podgrzewaniem, ale także zapewnia „wciągającą rozrywkę bezpośrednio w kuchni”.

Jak? No cóż… Wyposażona jest w 27-calowy ekran dotykowy Full-HD z funkcją InstaView, głośniki i Wi-Fi, co pozwala sięgać po różnorodne treści rozrywkowe podczas gotowania. Działa więc jak telewizor.

Reklamy na ekranach lodówki i kuchenki mikrofalowej

Wielkie ekrany lodówki i mikrofali idealnie nadają się nie tylko do wyświetlania „kuchennych” informacji, ale również reklam. I te niemal na pewno się na nich pojawiały.

Skąd ta pewność? Koncern LG bowiem pierwszy krok w kierunku wysyłania reklam do swoich sprzętów wykonał jesienią 2024 roku. W sierpniu niektóre zaawansowane smart telewizory koreańskiej firmy zaczęły wyświetlać reklamy po wydaniu polecenia przejścia w tryb czuwania. Można tę funkcję oczywiście wyłączyć, ale jest gdzieś w menu TV i nie każdemu się chce. 

Tak więc za chwilę podobne rozwiązanie zawita również do naszej kuchni – dokładnie na ekrany lodówki i mikrofali.

Foto: LG.

Podziel się artykułem