AliExpress otwiera zagraniczne rynki dla polskich firm

aliexpress sprzedaż dla polskich firm

AliExpress proponuje polskim sprzedawcom uruchomienie międzynarodowych sklepów na jego platformie. Kusi przedsiębiorców atrakcyjnymi warunkami.

AliExpress, należący do chińskiego koncernu Alibaba International Digital Commerce Group, to dzisiaj jeden z największych marketplace’ów na świecie. Działa w ponad 100 krajach i regionach, przyciągając ponad 150 milionów kupujących – w tym w Polsce. 

Dotychczas AliExpress był dla nas wielką i niedrogą internetową platformą zakupową – coraz atrakcyjniejszą, ponieważ firma rozwijała logistykę w Polsce i Europie, skracając np. czas dostaw transgranicznych do 7-11 dni.

Teraz AliExpress chce wprowadzić na platformę polskich sprzedawców i chce by sprzedawali swoje produkty również poza Polską. 

– Polska nadal jest strategicznym rynkiem dla AliExpress – i cieszymy się, że możemy zapewnić polskim przedsiębiorcom możliwość rozwoju oraz dotarcia do nowej i zróżnicowanej bazy klientów na całym świecie – komentuje Gary Topp, European Commercial Director AliExpress.

Nowa inicjatywa  może być również atrakcyjna dla przedsiębiorców ze względu na proste zasady i elastyczność. W tym jest brak opłaty początkowej za otwarcie i zamknięcie konta oraz brak obowiązku pozostania na platformie.

AliExpress zaoferuje polskim sprzedawcom również wsparcie marketingowe i biznesowe. Funkcjonalności dostępne na platformie mają pomóc im w prowadzeniu sklepu, m.in. optymalizując opisy produktów i automatycznie tłumacząc je na 15 języków. Intuicyjny system zarządzania sklepem na platformie pozwoli także na przejrzyste śledzenie i zarządzanie cenami oraz promocjami.

Istotne jest również to, że przez 180 dni AliExpress nie będzie pobierał prowizji od sprzedaży.

Podziel się artykułem