AliExpress proponuje polskim sprzedawcom uruchomienie międzynarodowych sklepów na jego platformie. Kusi przedsiębiorców atrakcyjnymi warunkami.
AliExpress, należący do chińskiego koncernu Alibaba International Digital Commerce Group, to dzisiaj jeden z największych marketplace’ów na świecie. Działa w ponad 100 krajach i regionach, przyciągając ponad 150 milionów kupujących – w tym w Polsce.
Dotychczas AliExpress był dla nas wielką i niedrogą internetową platformą zakupową – coraz atrakcyjniejszą, ponieważ firma rozwijała logistykę w Polsce i Europie, skracając np. czas dostaw transgranicznych do 7-11 dni.
Teraz AliExpress chce wprowadzić na platformę polskich sprzedawców i chce by sprzedawali swoje produkty również poza Polską.
– Polska nadal jest strategicznym rynkiem dla AliExpress – i cieszymy się, że możemy zapewnić polskim przedsiębiorcom możliwość rozwoju oraz dotarcia do nowej i zróżnicowanej bazy klientów na całym świecie – komentuje Gary Topp, European Commercial Director AliExpress.
Nowa inicjatywa może być również atrakcyjna dla przedsiębiorców ze względu na proste zasady i elastyczność. W tym jest brak opłaty początkowej za otwarcie i zamknięcie konta oraz brak obowiązku pozostania na platformie.
AliExpress zaoferuje polskim sprzedawcom również wsparcie marketingowe i biznesowe. Funkcjonalności dostępne na platformie mają pomóc im w prowadzeniu sklepu, m.in. optymalizując opisy produktów i automatycznie tłumacząc je na 15 języków. Intuicyjny system zarządzania sklepem na platformie pozwoli także na przejrzyste śledzenie i zarządzanie cenami oraz promocjami.
Istotne jest również to, że przez 180 dni AliExpress nie będzie pobierał prowizji od sprzedaży.