Delikatnie mówiąc, znaczną część polskich promocji czarnopiątkowych, nie wbija w fotel. Ale zdarzają się wyjątki – głównie w świecie naprawdę już kosztownego sprzętu Hi-Fi.
Black Friday wydawać się może dobrym pomysłem do kupienia np. fajnego MacBooka, iPhone’a lub mocnego notebooka z Windows do gier. Niestety, często proponowane upusty są niezbyt imponujące – zniżka wysokości 200 zł za iPhone’a XR kosztującego 3149 zł „wypłacana” w formie karty upominkowej bardziej bawi niż zachęca. Podobnie jak tak samo „dawany” upust wysokości „aż” 800 zł na kupno iMaca Pro za niecałe 24 tys. zł.
Zabawnie też wyglądają niektóre z ofert czarnopiątkowych w popularnych dużych sieciach z elektroniką na droższe, gamingowe, notebooki. W wypadku sprzętu za 6-8 tys. zł możemy dostać rabat wysokości 400-700 zł. Trochę mało, jak „wyjątkowe listopadowe święto zakupów”.
Ale są dystrybutorzy, którzy lepiej rozumieją, co to jest atrakcyjna wyprzedaż. Ogólnopolska sieć salonów Top Hi-Fi & Video Design kusi nas np. kompletnym systemem kina domowego opartym na amplitunerze AV Yamaha MusicCast RX-V685. Oprócz niego w skład zestawu wchodzą jeszcze kolumny głośnikowe PSB Imagine X1T, Imagine XB oraz Imagine XC. Za całość teraz 7999 zł – 30 proc. poniżej ceny standardowej.
Jeszcze więcej, bo 42 proc. upustu z okazji Black Friday, daje Top Hi-Fi & Video Design na kupno naprawdę niezłego gramofonu Audio-Technica AT-LP5 – tu cena spada z 2499 zł na 1444 zł.
Na czas Black Friday o blisko 50 proc. staniały też słuchawki Audio-Technica ATH-MSR7, które teraz dostępne są za 629 zł – ich regularna cena sięga 1199 zł.
Da się więc coś sprzedawać faktycznie taniej na wyprzedażach? No da. Na tle zniżek Top Hi-Fi & Video Design czarnopiątkowa oferta wielu innych sprzedawców prezentuje się naprawdę blado.
Foto: Top Hi-Fi & Video Design.
Czytaj więcej: ID. Space Vizzion – elektryczne kombi Volkswagena za dwa lata wjedzie do salonów.
Czytaj więcej: Sony skrzyżowało głośnik przenośny ze słuchawkami i powiesiło to na szyi. Czy SRS-WS1 podbije świat?