Nowa galeria w Warszawie. A w niej… Bacówka

65 tys. Warszawiaków przyszło 14 września na otwarcie nowej Galerii Północnej. Czekały na nich sklepy wielu marek – w tym mniej masowych, adresowanych np. do smakoszy i oferujących wysokiej jakości tradycyjną żywność.

Jednym z nim był sklep marki Bacówka Towary Tradycyjne wywodzącej się z małopolskiego Rajbrotu. Tam mieści się masarnia firmy, której znakiem rozpoznawczym są domowe wędliny klasy Premium, bez konserwantów i bez glutenu, ręcznie robiona garmażerka, najwyższej jakości nabiał i tradycyjne regionalne przetwory.

Wyroby Bacówki idealnie wpisują się w ideę powrotu do natury i odkrywania dawnych smaków potraw, opartych na regionalnych składnikach.

dav

Nowy sklep marki Bacówka Towary Tradycyjne w Galerii Północnej będzie już piątym punktem producenta z Rajbrotu w aglomeracji warszawskiej.

Firma intensywnie się rozwija i jeszcze jesienią tego roku planowane jest otwarcie punktów w kolejnych lokalizacjach: w październiku w centrum Serenada w Krakowie, oraz w listopadzie w Galerii N-Park we Wrocławiu.

Co ciekawe rozwijający się polski sprzedawca wysokiej klasy, tradycyjnych wędlin Bacówka, nie tylko zaprasza na zakupy do swoich sklepów – w tym nowego w Galerii Północnej, ale ma również ofertę dla osób zainteresowanych biznesową współpracą z nią. Poszukuje franczyzobiorców chętnych do prowadzenia własnych placówek firmowanych znakiem Bacówka Towary Tradycyjne. Zainteresowani prowadzeniem sklepu pod szyldem Bacówki mogą znaleźć więcej informacji w jej serwisie internetowym.

Podziel się artykułem